Στο καβούκι μου

Τα κείμενα της καθημερινότητας θα δημοσιεύονται στο εξής στον Βερνάρδο τον ερημίτη, στην διεύθυνση : http://gerimitiis.blogspot.gr/

Ποιήματα θα βρείτε στην ποιηματοποίηση

ενώ

Πεζά και διηγήματα στην διηγηματοποίηση

...

Τι δεν είναι και τι είναι το gpoint'sbreeze

Δεν είναι χώρος που προωθεί έμμεσα ή άμεσα διαφημίσεις.
Δεν είναι χώρος που θα σας προωθήσει σε άλλα μπλογκς πλην των άλλων του δημιουργού της.
Δεν είναι χώρος που θα σας υποχρεώσει ν' ακούσετε την μουσική που αρέσει στον δημιουργό του.

Είναι ένας χώρος που σέβεται την σκέψη και την ελληνική γλώσσα.
Είναι ένας χώρος που προσπαθεί να σέβεται τους επισκέπτες του και τον εαυτό του.



Τρίτη 12 Μαΐου 2009

Αι δύο επαρχιωτοπούλαι εν τη παρελάσει

.

Ο έφεδρος κι' ο μόνιμος.





- Μαρήηη...Τήρα τα φανταράκια μας του βήμα πως βαστούνε !!
- Τηράου, αλλά ποιός τσ' έμαθε μι μπρίο να πιρνούνε ;;
- Ιιιχ, να τους ο Λιάκους μου, πρώτη γραμμή μι χάρη !!
- Αχ νά τους κι' ου λοχίας μου, λιβέντης, παλληκάρι!
- Αυτούνοι στην πατρίδα τους θα δώκουνε του αίμα !
- Χρειάζουνται ικπαίδευση, τούτου δεν είναι ψέμα !
- Τούτνοι θα φύγουν τον οκτρό, ωσάν θα κάμνουν γιούργια!
- Απ' τουν λοχία μάθινε κόλπα γερά, πανούργα
- Αχ σκέπτουμαι τουν Λιάκου μου κι΄ου ύπνους δεν μι παίρνει
- Αχ, μάνα μου, ου λοχίας μου, ιπάνω μου σαν γέρνει...
- Ναι, του ιφέδρου ζήτου του, γι' αυτούν' κι τη ζωή μου !
- Κι του ιφέδρου ζήτου του, ζήτου και του μουνίμου...

Δεν υπάρχουν σχόλια: