Στο καβούκι μου

Τα κείμενα της καθημερινότητας θα δημοσιεύονται στο εξής στον Βερνάρδο τον ερημίτη, στην διεύθυνση : http://gerimitiis.blogspot.gr/

Ποιήματα θα βρείτε στην ποιηματοποίηση

ενώ

Πεζά και διηγήματα στην διηγηματοποίηση

...

Τι δεν είναι και τι είναι το gpoint'sbreeze

Δεν είναι χώρος που προωθεί έμμεσα ή άμεσα διαφημίσεις.
Δεν είναι χώρος που θα σας προωθήσει σε άλλα μπλογκς πλην των άλλων του δημιουργού της.
Δεν είναι χώρος που θα σας υποχρεώσει ν' ακούσετε την μουσική που αρέσει στον δημιουργό του.

Είναι ένας χώρος που σέβεται την σκέψη και την ελληνική γλώσσα.
Είναι ένας χώρος που προσπαθεί να σέβεται τους επισκέπτες του και τον εαυτό του.



Κυριακή 5 Αυγούστου 2012

Οσα φέρνει το ποτάμι...



 Οπως λένε το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω. Αλλά δεν ήξερα πως περνάει μπροστά από το σπίτι μου όπως μπορείτε να δείτε


Φυσικά το ποτάμι σου φέρνει...ό,τι φέρνει το ποτάμι, εγώ βέβαια μπορεί να ήθελα να μου φέρει ένα καΐκι ...ουρανοκατέβατο σαν αυτό που είδα τξς προάλλες...


ή πάλι μια παραμυθένια πόλη...


 αλλά ας αρκεστώ σε κάτι πιο χειροπιαστό...

Τέσσερα χρόνια (μπορεί και 5, δεν είμαι σίγουρος αν ήταν το 07 ή το 08 ) πέρασαν μέχρι να μάθω να μετατρέπω βίντεο ενός τύπου σε βίντεο άλλου τύπου, ικανό για να μπορεί να ανέβει στο γιουτιούμπ και επιτέλους τα κατάφερα.
Η αλήθεια είναι ότι είχα και κάποιεςάλλες επιφυλάξεις μια που ήμουνα εν ενεργεία εκπαιδευτικός αλλά από σήμερα που δεν είμαι πλέον τίποτε δεν με συγκρατούσε.
Μπορείτε λοιπόν να το απολαύσετε :



Καλή σας διασκέδαση

Δεν υπάρχουν σχόλια: